jadde bot koxp hile gold bar metin 2
http://www.kapgit.net/tik/861f82dc133a3640349dbd99dd9031c2
jadde bot koxp hile gold bar metin 2

http://www.kapgit.net/tik/861f82dc133a3640349dbd99dd9031c2


Bağlı değilsiniz. Bağlanın ya da kayıt olun

Jadde Bot Kusursuz Ayarlar Bir Dansta 850.000 Skor 5000 EXP ve Auto Space [Resimli Anlatım]

Sayfaya git : 1, 2  Sonraki

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek  Mesaj [1 sayfadaki 2 sayfası]

[size=18][b]Evet Arkadaşlar Öncelikle Jadde Bota İhtiyacımız Var.

Botun linki yenilendi: Admin
Admin demiş ki:[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

Kod:
Rar PW= free.webmmorpg.net


Şimdide AutoClick Programını İndirelim.


megmatow demiş ki:[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]



Kod:
Rar PW= free.webmmorpg.net


Şimdi Gecelim Bot Ayarlarına.(Bu Arada Programlar Herşeyi Yapıcak Siz Sadece Bir Kere Ayar Yapıcaksınız ve Gidin TV İzleyin başka Bişi Yapın Ama PC'yi Kullanamassınız Şimdiden Söyliyeyim)

Bot Ayarlarını Adminimiz Anlatmıştı Link Veriyim Ben.

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

Şimdi de Sıra Botu Kurmakta.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


Bir Teşekkür Yeter Bana Gönül Çiçeğim!!!!

Alıntı Değil ALIN TERİDİR. EMEĞE SAYGI PLS.

Kullanıcı profilini gör

2 Knk Artık bu olmuo (Grilfriend) Bir Cuma Mayıs 14, 2010 7:21 pm

Knk Artık bu olmuo (Grilfriend)
ama kıpır kıpır ı seçin(100bpm)
ve autoyu 2200 yapın öle kurun ben eskiden grilfrienddeydim hiç Miss yapmıodu artık hep miss yapıo benimkini deneyin

Kullanıcı profilini gör
ben hep girlfriend de yapıyorum hiç miss vermiyor knk.

Kullanıcı profilini gör
8 tuş seçtiğine emin misin yoksa miss yapıyor bir kaç kere.

Kullanıcı profilini gör

ZeßeRuS

avatar
cavuş
cavuş
Ben 8 Tuş yapıyorum ilk gelen oklarda bile miss yapmıyor. (GİRLFRİEND 164 BPM)

İyi Paylaşımlar.

Kullanıcı profilini gör
freestyler silinmis ya yardm :S

Kullanıcı profilini gör
Ben Sadece 1 tanesini indirebildim digeri indirlmiyor..
ne yapabilim ??

Kullanıcı profilini gör

Admin

avatar
Admin
Admin
Link yenilendi teşekkürler arkadaşım...

Kullanıcı profilini gör http://free.webmmorpg.net
Çokk teşekkürler siteniz çok güzel acayip şeyler var inş hep sürer biz hep burdayz Very Happy

Kullanıcı profilini gör
ben hepsini yaptım f3 e bastım ok hep tıklıyo ama hep miss oluyo oklarada basmıyo hile bu ne biçim iş ?? No No No No

Kullanıcı profilini gör
ya arkadaşım şifre istiyo şifre ne acaba yardımcı olurmsun ??*

Kullanıcı profilini gör

Admin

avatar
Admin
Admin
[quote="bosch41"][center][size=18][b]Evet Arkadaşlar Öncelikle Jadde Bota İhtiyacımız Var.[color=red]

Botun linki yenilendi: Admin
Admin demiş ki:[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

Kod:
Rar PW= free.webmmorpg.net


Şimdide AutoClick Programını İndirelim.


megmatow demiş ki:[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]



Kod:
Rar PW= free.webmmorpg.net

nil Körmüsün gözünde bi sorunmu var sayfayı araştırsana. sizden kaç tane var lan anlmadım giiti. kocaman rar pw yazıo. bşe yazmadan önce bi oku

Kullanıcı profilini gör http://free.webmmorpg.net
ahmet21767 demiş ki: ben hepsini yaptım f3 e bastım ok hep tıklıyo ama hep miss oluyo oklarada basmıyo hile bu ne biçim iş ?? No No No No

Bende aynı sorunu yaşıyorum yardımcı olursanız sevinirim.

Kullanıcı profilini gör
babna yardım auto clic linki cıkmıyo confused confused confused No

Kullanıcı profilini gör
bide sifre nedir

Kullanıcı profilini gör
Bakın simdi 157 bpm Thug Story açın 8k auto yuda 1350 yapın . Razz cheers Kesin Sonuç 0 miss good yok cool ve perf 4 kere perf atıyor peşpeşe sorna cool Very Happy Razz cheers

Kullanıcı profilini gör
aga cheat engineden cıkan codu verirmisin oyun kapanıyor da

Kullanıcı profilini gör
Linkler kırık

Kullanıcı profilini gör
100 lvlleri bot kabul etmiyor? oyundan atıyor bugg hatası raporu veriyor :S:

Çözümü bilen babayiğit varmı?

Kullanıcı profilini gör
LİNKKKKKKKKK KIRIKKKKKKKKKKKKKKKKKK

Kullanıcı profilini gör
kardes su freestyler programını açtm ama orda auto spacebar ve o sayı yeri açılmıo ndn

Kullanıcı profilini gör
admin auto click dosya bulanamadı diyo.çözüm varmı?

Kullanıcı profilini gör
bakıom admin olmasa bile yinede saol

Kullanıcı profilini gör
KARDEŞ AUTO CLICK DOSYA BULUNAMADI DIO DUZELTIRSEN BI ZAHMET....

Kullanıcı profilini gör

ZeßeRuS

avatar
cavuş
cavuş
feliksender demiş ki:bide sifre nedir

free.webmmorpg.net

Kullanıcı profilini gör

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön  Mesaj [1 sayfadaki 2 sayfası]

Sayfaya git : 1, 2  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz